A szolgáltatás igénybevétele és vásárlási feltételek

A szolgáltatás igénybevétele és vásárlási feltételek

 

Megrendelés

Termékeinket megvásárolhatja vagy megrendelheti országos bemutatóterem hálózatunk Önhöz legközelebb lévő partnerénél vagy itt azNRG-ECO-STORE webáruházban is!

A megrendeléshez regisztráció szükséges!

Szállítási lehetőségek

  1. Személyes átvétel az NRG-ECO-STORE üzletekben
  2. Futárszolgálatos házhozszállítás

A futárszolgálatos szállításhoz a Pannon XP futárszolgálat szolgáltatását vesszük igénybe, a szállítás díját a futárszolgálatnak kell a termék átadásakor kifizetni.

Fizetési lehetőségek

Az NRG-ECO-STORE partner üzletekben raktáron lévő termékeket megvásárolhatja készpénzért vagy előre átutalással is. A weblapunkon vagy katalógusunkban található termékeket szintén megrendelheti partnereink üzleteikben.

 

A webáruházban feltüntetett árak Bruttó (Áfás) árak.

 

Amennyiben Ön webáruházunkban rendeli meg valamely termékünket, úgy 100.000 Ft. azaz százezer forint alatti összegű vásárlás esetén utánvételben is fizethet a futárszolgálattal történő kiszállítást kérve, így a termék átvételekor a vételárat és a kiszállítás díját a futárszolgálatnak kell kifizetni. Az utánvételes fizetési mód értékhatárát meghaladó webáruházban történő vásárlást előre átutalás vagy közvetlenül cégünk bankszámlaszámára való befizetéssel is teljesítheti.

Amennyiben az átutalásos vagy bankszámlára való befizetés fizetést választja, akkor egy proforma (díjbekérő) számlát küldünk e-mailben. Az átutalt összeg megérkezése után indítjuk el a csomagot, amelynek Önhöz való várható megérkezéséről értesítjük.
A számlát a küldeményben fogja megtalálni.

 

A vásárlástól való elállás joga

A vásárlástól való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 17/1999. (II.5). kormányrendelet tartalmazza.

  1. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.
  2. A kézhezvétel (termék átvételének) időpontja személyes átvétel esetében a személyes átvétel időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. (Ez utóbbi a futártól kapott fuvarlevéllel bizonyítható) Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.
  3. A sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldje vissza címünkre (Kautéla Zrt, 1164 Budapest, Szakoly u. 1.), és a lehető leghamarabb, de legfeljebb 14 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát.
  4. Szállítási díjat a teljes rendeléstől való elállás esetén térítünk vissza. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.
  5. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
  6. Abban az esetben, ha a terméket a vevő nem tudja sérülésmentesen visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását.

Szavatosság és jótállás

A Szolgáltató szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak. Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt a Szolgáltató díjmentesen kicseréli. Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat vagy elállhat a vásárlástól. Fogyasztói panaszügyintézés írásban vagy  telefonon történhet a fent megadott elérhetőségeken.

A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szerviznél (javítószolgálatnál) közvetlenül is érvényesítheti. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.

Személyes adatok védelme

A szolgáltató a megrendelő adatait harmadik félnek nem adja ki. A megrendelés lezárulása után a Szolgáltató kizárólag abban az esetben küldhet tájékoztatást a megrendelőnek akciókról, új termékekről, ha a megrendelő erre kifejezetten engedélyt adott a megrendelés során. A megrendelő ezt az engedélyt bármikor visszavonhatja a Szolgáltatótól.

 

NRG ECO-STORE helye

1164 Budapest, Szakoly utca 1.

HUNGARY

GOOGLE térkép

Telefon: +36 - 30 596 - 1967

Fax: +36 - 1 - 400 - 0095

NRG ECO-STORE